رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

مجموعه نمایشی و آموزشی «خانه دوست» هر شب ساعت ۱۸:۳۵ به وقت ایران روی آنتن شبکه جام جم ۱ می‌رود. مجموعه نمایشی و آموزشی «خانه دوست» به تهیه کنندگی رحمان حاصلی و کارگردانی محمد حسن‌زاده به عنوان ویژه برنامه رمضانی هر شب ساعت ۱۸:۳۵ به وقت ایران از شبکه جام جم ۱ پخش می‌شود. مجموعه […]

مجموعه نمایشی و آموزشی «خانه دوست» هر شب ساعت ۱۸:۳۵ به وقت ایران روی آنتن شبکه جام جم ۱ می‌رود.

مجموعه نمایشی و آموزشی «خانه دوست» به تهیه کنندگی رحمان حاصلی و کارگردانی محمد حسن‌زاده به عنوان ویژه برنامه رمضانی هر شب ساعت ۱۸:۳۵ به وقت ایران از شبکه جام جم ۱ پخش می‌شود.

مجموعه «خانه دوست» قصد دارد در قالبی طنز و به صورت غیرمستقیم به آموزش نکات تربیتی و معنوی به نوجوانان بپردازد.

لیلی عاج سرپرستی نویسندگان «خانه دوست» را بر عهده دارد و سارا کنعانی، مونا جعفریان‌فر، اعظم محمدیان و فاطمه پهلوان نیز در کنار او نویسندگی فیلمنامه این سریال را انجام می‌دهند. امیرحسین دباغ نیز مشاور محتوایی این مجموعه است.

این مجموعه از ۴ بخش نمایشی تشکیل شده است که به بررسی چالش‌های زندگی نوجوانان در قالب بخش‌های آموزشی و نمایشی می‌پردازد. در بخش پایانی «خانه دوست» بعد از آیتم‌های نمایشی، دو مهمان با یکدیگر گفتگو می‌کنند. ترکیب مهمان‌های برنامه را یک کارشناس امور تربیتی و یک نوجوان نخبه تشکیل می‌دهد که مرور داستان زندگی آن نوجوان نکات قابل توجهی را برای مخاطب نوجوان برنامه ارائه می‌کند.

علیرضا علیا، ندا جلالی، آرمان پیراسته، پرنیان اسلامی، کورش دهقان، حسین درویشی و امیرعلی داوری بازیگران این مجموعه هستند.

سایر عوامل سریال «خانه دوست» نیز عبارتند از تصویربرداران محمد صمصامی، میلاد محمدی مطلق و کریم حاصلی. صدابردار مصطفی لطفی، دستیار تصویر مهیار محمودی و نورالدین جعفری، تدوین حامد جلال زاده، دستیار تدوین زهرا نورعلی، گریمور پژمان بیوک و یاسمین تک فلاح، مدیرتولید مهدی سرابی، طراح صحنه و لباس امیرحسین بابائیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز بهاره راستگو، دستیار اول کارگردان ماهان حاصلی، طراح لوگو و گرافیک مریم حاصلی، تدارکات رشید شایق، دستیار تهیه مجید باقری و آیدین جمشیدی.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار