رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

برنامه «رهاورد» یکشنبه ۲۴ مهر ماه برابر با شانزدهم اکتبر، همزمان با روز جهانی غذا از اهمیت تغذیه در کودکان و سالمندان می گوید به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، تغذیه سالم در دوران کودکی و نوجوانی برای رشد و تکامل مناسب و جلوگیری از شرایط مختلف سلامتی مهم است. از […]

برنامه «رهاورد» یکشنبه ۲۴ مهر ماه برابر با شانزدهم اکتبر، همزمان با روز جهانی غذا از اهمیت تغذیه در کودکان و سالمندان می گوید

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، تغذیه سالم در دوران کودکی و نوجوانی برای رشد و تکامل مناسب و جلوگیری از شرایط مختلف سلامتی مهم است. از دیگر سو مهم‌ترین مسائلی که در دوران سالمندی اهمیت دارد، تغذیه سالمندان و توجه به میزان غذای مصرفی آنهاست. سالمندی پدیده‌ای طبیعیست که با تغییرات فیزیولوژیک همراه است. روند این تغییرات در افراد گوناگون، یکسان اما سرعت آن متفاوت است. پیری با کاهش قوای جسمی‌ و روحی همراه است.
راضیه حسینعلی تهیه کننده برنامه «رهاورد» این هفته بیان کرد: با توجه به روز جهانی غذا، و اهمیت آن روز یکشنبه با حضور کارشناسان برنامه مهدی کدخدایی و محمد صادق رزاق مهر پیرامون این موضوع گفت و گو خواهیم کرد.
گفتنی است «رهاورد» این هفته به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی و با اجرای زهرا رحیمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲:۱۵ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار