رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
در سفر یک روزه معاون وزیر فرهنگ و رئیس سازمان امور سینمایی کشور به لرستان انجام شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان سینمایی کشور با استانداری لرستان

تفاهم‌نامه همکاری سازمان سینمایی کشور و استانداری لرستان عصر روز چهارشنبه ۱۱ آبان با حضور مسئولان کشوری و استانی منعقد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در سفر یک روزه، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور به لرستان، تفاهم‌نامه همکاری این سازمان با استانداری لرستان منعقد شد. […]

تفاهم‌نامه همکاری سازمان سینمایی کشور و استانداری لرستان عصر روز چهارشنبه ۱۱ آبان با حضور مسئولان کشوری و استانی منعقد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در سفر یک روزه، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور به لرستان، تفاهم‌نامه همکاری این سازمان با استانداری لرستان منعقد شد.

ارتقا و تعالی هنر فاخر سینما و تصویر و غنی‌سازی جریان تولید سینمایی ایران براساس اولویت‌های سند تحول دولت مردمی و سند تحول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت از تولیدات و آموزش‌های سینمایی در استان‌‌ها و شهرستان‌ها، ایجاد فرصت مناسب برای هنرمندان و جوانان علاقه‌مند و مستعد در استان‌ها و شهرستان‌ها جهت شکوفایی استعدادها و ظهور توانمندی‌ها و خلاقیت‌های آنان با رویکرد عدالت محوری از جمله اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

حمایت از تولیدات سینمایی،‌ آموزش و توانمندسازی هنرمندان، حمایت از برگزاری رویدادها، جشنواره‌ها، همایش‌ها، نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی، همکاری و هماهنگی جهت توسعه زیرساخت‌های سینمایی و تجهیز سالن‌های سینمایی شهرستان‌ها از جمله نکات اصلی تفاهم‌نامه سازمان سینمایی کشور با استانداری لرستان است.

شایان ذکر است محمدرضا سوقندی مدیر کل حقوقی، مجلس و استان های سازمان سینمایی، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر و مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان رئیس سازمان سینمایی را در این سفر یک روزه همراهی کردند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار