رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار به شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس که توسط انجمن سینمای جوانان بوشهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود، به دلیل استقبال فیلم‌سازان، تمدید شد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان […]

مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار به شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس که توسط انجمن سینمای جوانان بوشهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود، به دلیل استقبال فیلم‌سازان، تمدید شد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس که با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تأکید بر ژانرهای سینمایی، به مدت ۴ روز از تاریخ ۴ تا ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در استان بوشهر برگزار می‌شود، به دلیل استقبال فیلم‌سازان و البته سرعت پایین اینترنت، تمدید شد.

نام‌نویسی این دوره از جشنواره منطقه‌ای از روز ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود و تا امروز ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ادامه داشت ولی در حال حاضر به دلیل درخواست فیلم‌سازانی که می‌خواهند در این دوره شرکت کنند، مهلت نام‌نویسی تا ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تمدید شده و فیلم‌سازانی که برای حضور در شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس اعلام آمادگی کرده‌اند، می‌توانند تا ۱۵ آذر ۱۴۰۱ نسخه نهایی آثار خود را به صورت فیزیکی (در قالب DVD یا…) و الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

لازم به ذکر است که فایل فیلم‌های ارسالی حداکثر یک گیگا بایت باشد.

این دوره از جشنواره‌ در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در اولویت انتخاب و داوری خواهند بود. هنرمندان ۱۱ استان (گلستان، مازندران، قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان و بوشهر) در شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان–خلیج فارس حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی زیر نسبت به نام‌نویسی در شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- بوشهر اقدام فرمایند:

www.iycs.ir  / www.festival.iycs.ir

نشانی دبیرخانه:

تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره ۲۰، دبیرخانه شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- بوشهر

کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱

شماره تماس: ۸۶۰۸۷۶۰۳ – ۸۶۰۸۴۸۶۳

پست الکترونیک:  iycs.fest@gmail.com

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار