رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

مجید ملامحمدی شاعر و داستان‌نویس ایرانی و عضو انجمن قلم ایران چهارشنبه ۲۵ آبان مهمان برنامه «باران» می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه «باران» با اجرای فرزاد جمشیدی در قرار چهارشنبه‌های امام رضایی این هفته خود میزبان مجید ملامحمدی نویسنده کتاب‌هایی چون «آن‌ها زنده‌اند» و «ماه غریب من» […]

مجید ملامحمدی شاعر و داستان‌نویس ایرانی و عضو انجمن قلم ایران چهارشنبه ۲۵ آبان مهمان برنامه «باران» می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه «باران» با اجرای فرزاد جمشیدی در قرار چهارشنبه‌های امام رضایی این هفته خود میزبان مجید ملامحمدی نویسنده کتاب‌هایی چون «آن‌ها زنده‌اند» و «ماه غریب من» است.

همچنین گزارشی از مراسم تشییع شهید امنیت حسین براتی در حرم مطهر رضوی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

مجید ملامحمدی در ۱۸ سالگی وارد حوزه‌ی علمیه‌ قم شد و پس از اتمام تحصیلات در حوزه، به طور جدی به ادبیات، داستان‌نویسی و فعالیت در مطبوعات کودکان روی آورد. او در زمان جنگ تحمیلی، در فعالیت‌های فرهنگیِ قرارگاه کربلا در جبهه مشارکت داشت.
مجید ملامحمدی تاکنون داستان‌ها، اشعار و مقالات پژوهشی بسیاری را به انتشار رسانده است. «پله‌پله تا خدا»، «آن سواران سیاه‌پوش»، «مرغابی‌های مهمان»، «رضا جان خوش آمدی»، «قصه‌های مهربانی»، «خداحافظ مدینه» و… تنها برخی از عناوین این آثار هستند.

«باران» کاری از مرکز ارتباطات و رسانه‌های تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند و اجرای فرزاد جمشیدی است که چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار