رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

باشگاه مخاطبان موزه سینما با هدف ارائه خدمات ویژه و تکریم علاقمندان سینما آغاز به کار کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی موزه سینما، علاقمندان برای عضویت در باشگاه مخاطبان این مجموعه فرهنگی، تاریخی و سینمایی می‌توانند به آدرس  clubmuseum.ir مراجعه کنند و اطلاعات و مدارک  خود را جهت عضویت ، […]

باشگاه مخاطبان موزه سینما با هدف ارائه خدمات ویژه و تکریم علاقمندان سینما آغاز به کار کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی موزه سینما، علاقمندان برای عضویت در باشگاه مخاطبان این مجموعه فرهنگی، تاریخی و سینمایی می‌توانند به آدرس  clubmuseum.ir مراجعه کنند و اطلاعات و مدارک  خود را جهت عضویت ، بارگزاری و تکمیل کنند.

عضویت در این باشگاه محدودیتی ندارد و همه افراد می‌توانند تقاضای عضویت دهند.

موزه سینمای ایران پس از تایید عضویت برای اعضاء کارت ویژه باشگاه مخاطبان موزه سینما را صادر خواهد کرد  و اعضا می‌توانند از خدمات ویژه موزه سینمای ایران همچون تماشای فیلم‌های روز سینما، بازدید از تالارها و غرفه‌های فرهنگی ، کافه رستوران‌ها (با تخفیف ویژه)  و همچنین تخفیفات ویژه انتشارات های فرهنگی، پلتفرم های برخط و … نیز استفاده کنند .

اعضاء باشگاه مخاطبان موزه سینما همچنین می‌توانند در رویدادهای خاص ، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مختلف این مجموعه فرهنگی- تاریخی حضور داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار