رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

شبکه رادیویی ورزش در شب‌های شهادت حضرت علی علیه‌السلام با ویژه‌برنامه «برتر از هزار ماه» فضای معنوی مناسبی را برای مخاطبین در این شب‌ها ایجاد می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ رادیو ورزش در شب‌های قدر و سوگواری مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) با ویژه‌برنامه «برتر از هزار ماه» به […]

شبکه رادیویی ورزش در شب‌های شهادت حضرت علی علیه‌السلام با ویژه‌برنامه «برتر از هزار ماه» فضای معنوی مناسبی را برای مخاطبین در این شب‌ها ایجاد می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ رادیو ورزش در شب‌های قدر و سوگواری مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) با ویژه‌برنامه «برتر از هزار ماه» به استقبال این شب‌ها می‌رود.

این برنامه کاری از گروه تولید و تامین رادیو ورزش است که در شب‌های قدر، از ساعت ۱۲ بامداد به مدت ۱۸۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد شد.

انجام اعمال شب‌های قدر، پخش فرازهایی از دعای جوشن کبیر، پخش سخنرانی و قرآن بر سر گرفتن از حرم مطهر رضوی علیه‌السلام، ترجمه و تفسیر سخنان حضرت علی علیه‌السلام از نهج‌البلاغه و مرشدخوانی به صورت زنده از بخش‌های این ویژه‌برنامه به شمار می‌رود.

همچنین پخش مستند گزارشی از خیرین ورزشی، مصاحبه با ورزشکارانی که در مراسم احیا شرکت کردند، صحبت با ورزشکاران در خصوص درس‌هایی که از مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام گرفتند و خاطرات توسل‌شان به آن امام همام از دیگر بخش‌های برنامه است که سعی بر این دارد تا فضای معنوی مناسبی را برای مخاطبین ایجاد نماید.

ویژه‌برنامه «برتر از هزار ماه» به تهیه‌کنندگی حسین سلطانی، گویندگی امیرهوشنگ کاظمی، نویسندگی سمیه قاسمی و گزارشگری حمیدرضا خواجه‌خباز و معصومه کیانی از فردا ۳۱ اردیبهشت در شب‌های قدر روی آنتن شبکه رادیویی ورزش خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار